torsdag, september 20, 2007

Blogginlägg numero 100

Detta är blogginlägg nummer 100 sedan jag började skriva i bloggen! Det har blivit en del inlägg i alla fall...

Just nu har vi fullt upp! Nu är nämligen biljetterna till Filippinerna bokade. Vi flyger från Koh Samui nu på söndag och vi flyger från Bangkok till Manilla på natten mellan måndag och tisdag. Vi beräknas landa i Manilla tisdag (tidig) morgon dvs 25/9. Det som återstår här är alltså bara att runda av det sista. Samtidigt så har jag massor att göra i skolan så tycker ni att jag är dålig på att höra av mig så vet ni varför.

P.S Bilden nedan är tagen från thaiboxningskvällen som jag skrev om i förra inlägget. Jag tyckte att den "förtjänade" ett eget inlägg. Tänk er motsvarande skylt i Sverige på, låt säga, en allsvensk fotbollsmatch... Oj, oj, oj!!