söndag, september 23, 2007

Pa aterseende Thailand



Har kommer en halsning fran Bangkok dar vi kommer att spendera var sista natt i Thailand innan vi flyger till Manilla imorgon kvall/natt. Flygresan hit gick bra men vi har slagit nytt rekord i packning igen. En totalvikt pa cirka 130 kg varav cirka 70 kg (minst) ar Rogers dykgrejor.

Det kandes sadar att lamna Samui. Kul och spannande att bege sig mot nya aventyr men Samui och Thailand har samtidigt en sarskild plats i hjartat. Men we will be back!

Detta blir mitt sista inlagg i denna blogg da "Mitt liv i Thailand" ar slut for denna gang. Jag har bestamt mig for att det inte blir nagon Filippinblogg.

Tack for era inlagg, skojigt att sa manga har foljt oss under denna tid.

Pa aterseende Thailand!

Idha o Roger

2 Comments:

Blogger Linda Ohlsson said...

NU VILL VI SE FILLIPINSKA BLOGGEN OCH DITT LIV DÄR!!! FIX FIX FIX :)

1:36 em  
Anonymous Anonym said...

JAAAAA DET VILL VI!!!!!!! KLARAR MIG INTE UTAN!!!!!

6:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home